top of page

Group

Public·310 members

De Graafschap Jong PSV kijken 22 december 2023

5 uur geleden — De Graafschap neemt het op tegen Jong PSV Eindhoven vanaf 22 december 2023 om 19:00 UTC. De wedstrijd maakt deel uit van de Eerste Divisie. De ...

Meestal worden de opstellingen op de dag van de match ongeveer een uur van tevoren bekendgemaakt via social media. Deze match tussen De Graafschap vs. Jong PSV staat vrijdag om 20:00 uur op de planning, dus we verwachten iets meer dan een uur ervoor te horen wie de basisspelers zijn. 🔵 Opstelling De Graafschap: nog niet bekend 🔴 Opstelling Jong PSV: nog niet bekend 𝑴𝑨𝑻𝑪𝑯𝑫𝑨𝒀! 💙🤍Vandaag spelen we de laatste wedstrijd van de eerste seizoenshelft: thuis tegen Jong PSV ✊Samen strijden! 🤛⚽ De Graafschap – Jong PSV🏟 De Vijverberg⏱ 20. "Hij heeft bij PSV natuurlijk veel connecties. Er is door hem gebeld en zo kwamen we met elkaar in gesprek", vertelt een doorweekte Colyn. "Het ging er om wat goed was voor mij. Waar ik mezelf verder kon ontwikkelen. Tot nu toe is gelukkig gebleken dat deze club een goede keus was. Ik voel me hier goed. " Colyn heeft een twee jarig contract op zak. Hij staat op vier goals en twee assists. "Dat moeten er meer worden. Mijn rendement mag omhoog. Ook in het algemeen wil ik meer brengen voor het team. Maar ik zie groei. We staan nu vierde. Dat kan zeker nog hoger. " Vanavond staat de vriendelijke Canadees tegenover zijn voormalig ploeggenoten van Jong PSV. Eerder dit seizoen miste hij die wedstrijd op de Herdgang in Eindhoven door een schorsing. Colyn maakte een slaande beweging in de uitwedstrijd tegen VVV Venlo en moest twee duels toekijken. We hebben een goed team en kunnen ons meten met iedereen. Maar mentaal moeten we sterker worden. " Hij doet het interview in het Engels. Colyn belooft echter beterschap. Lachend: "Ik heb nu drie weken Nederlandse les. Een moeilijke taal, ik zal veel moeten oefenen. Mijn moeder is hier geboren, maar in tegenstelling tot mijn oudere broers heb ik het Nederlands nooit geleerd van mijn ouders. Ik maak nu kleine stapjes. " Precies wat hij ook wil met De Graafschap. "Vanavond wordt best lastig. In de uitwedstrijd hadden we wat geluk en wonnen we nog met 3-1. We hebben dit seizoen voldoende goede resultaten gehaald en willen de eerste seizoenshelft met een fijn gevoel afsluiten. Dan moet je thuis winnen van Jong PSV. ⛔️ NetflixBij Netflix is het niet mogelijk om naar voetbal of andere sporten te kijken. ⛔️ ViaplayIn het aanbod van Viaplay vind je veel sport terug, waaronder Formule 1, hockey, darts en Premier League- en Bundesliga-voetbal, maar momenteel zijn de wedstrijden uit de Keuken Kampioen Divisie er niet te zien. ⛔️ VideolandSportuitzendingen van de Keuken Kampioen Divisie worden door Videoland niet in het aanbod van de streamingdienst opgenomen. Opstellingen van De Graafschap en Jong PSV tijdens deze wedstrijd in de Keuken Kampioen Divisie Voetballiefhebbers zijn natuurlijk ook benieuwd naar de tweemaal elf spelers die zijn geselecteerd om direct bij de aftrap opgesteld te staan voor deze wedstrijd in de Keuken Kampioen Divisie. "Dat was echt een vergissing", merkt hij direct op. "Het past ook niet bij mij, maar ik liet mijn emoties even gaan en kreeg rood. Daarmee heb ik toen het team in de steek gelaten, want we verloren die wedstrijd tegen VVV. Ik heb ervan geleerd. Het gaat niet meer gebeuren. " In de eerste divisie komen al jaren ook Jong-elftallen uit. Jong PSV is er één van. Promoveren kunnen ze niet. "Het gaat daar om ontwikkelen. Hier bij De Graafschap is wat meer druk en veel meer publiek. Dat is het grootste verschil. Die weerstand is ook prettig. Maar het gevolg is dat er ook verenigingen moeten verdwijnen. En dat gaat nog niet zonder slag of stoot. Op deze kletsnatte en winderige donderdag schuilt Simon Colyn onder een afdakje van vv Doetinchem. Het terrein ligt er mistroostig bij. Ook nu valt de naam van Hiddink. De geboren Varssevelder maakte een transfer van de aanvallende middenvelder naar Doetinchem mogelijk. Volg De Graafschap via ESPN WatchAanstaande vrijdag speelt De Graafschap in eigen huis tegen Excelsior. Het belooft een mooie wedstrijd te worden tussen 2 clubs met beiden de nodige ervaring op Eredivisie niveau! De wedstrijd wordt uitgezonden via ESPN Extra. Dit is een online zender van ESPN die enkel te bekijken valt via ESPN Watch in de app. [[TV>>]<<<<] De Graafschap Jong PSV kijken live stream 11 ... Graafschap Jong PSV kijken live stream 11 november 2022. 20:27 FC Den Bosch – Jong PSV 1-0De Bulgaar Velkov wordt volledig vrijgelaten bij een corner. Hij ... ✅ ESPN➡️ Kijk meteen naar de Keuken Kampioen Divisie via ESPN bij Canal Digitaal. De TV App maakt het mogelijk om zo veel mogelijk wedstrijden van de Keuken Kampioen Divisie te volgen, omdat je hier ESPN Compleet zonder aanvullende kosten kunt kijken binnen elk basispakket. Je betaalt bovendien €0, 00 voor de eerste week. ➕ ZiggoJe vindt hier standaard één gratis zender met een selectie van wedstrijden en programma’s. Voor extra kanalen kun je ESPN Compleet erbij aanschaffen. Je kijkt nu 6 maanden met 50% korting. 👉 Bekijk nu ESPN bij Ziggo. ➕ KPNOok bij deze provider krijg je één gratis zender, maar heb je voor de extra drie kanalen het totale pakket ESPN Compleet nodig. Nu met tot €12, 50 combinatiekorting per maand. 👉 Bekijk nu ESPN bij KPN. ➕ OdidoUit de voormalige telecombedrijven T-Mobile en Tele2 is Odido ontstaan, een bedrijf dat nieuwe klanten bij zijn lancering tijdelijk 1 jaar gratis ESPN + Viaplay aanbood als welkomstbonus t. Voetbal op tv vandaag en dit weekend: ESPN, Ziggo Sport en ViaplayLaatste update: 01:44 20. 12. 2023 In dit wekelijkse overzicht staat het volledige televisieschema van de nieuwe speelronde in de Keuken Kampioen Divisie, Premier League, LaLiga, Bundesliga, Serie A en Ligue 1. Indien relevant worden ook de wedstrijden uit de Jupiler Pro League, Süper Lig, Liga Portugal, Schotse Premiership en bekerwedstrijden in het televisieschema meegenomen. Eerst op volgorde van tijd per zender (ESPN, Ziggo Sport en Viaplay), daarna door elkaar gehusseld in het onderste kopje 'totaalvoetbal'. w. v. meer dan 300 euro. Inmiddels krijg je nog steeds €6, 95 per maand als combikorting. Hierdoor kun je voordelig deze match en de rest van het uitgezonden seizoen gratis kijken. 👉 Bekijk nu ESPN bij Odido. ⛔️ Amazon Prime VideoPrime Video, de streamingdienst van Amazon, biedt in Nederland momenteel geen sportabonnementen aan. ⛔️ Disney+Disney’s videodienst heeft geen mogelijkheid om naar sport te kijken op het moment van schrijven. ⛔️ HBO MaxDeze videodienst biedt wel abonnementen voor films & series aan, maar niet voor sport. DE GRAAFSCHAP-Jong PSV VANDAAG LIVE STREAM De Graafschap Live Stream. Bekijk de Live streams van de complete Eerste Divisie Je zal verrast zijn... [KIJKEN@LIVE!]De Graafschap Jong PSV live op tv naar 5 uur geleden — De Graafschap neemt het op tegen Jong PSV Eindhoven vanaf 22 december 2023 om 19:00 UTC. De wedstrijd maakt deel uit van de Eerste Divisie. De ... LIVE | De Graafschap met 2-0 onderuit bij Jong FC Utrecht 24 nov 2023 — De Graafschap heeft op bezoek bij Jong FC Utrecht verloren. De ploeg van Jan Vreman ging met 2-0 onderuit.

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

bottom of page